SPŘÁTELENÉ WEBY

 


REKLAMACE
Reklamace

1) Na zboží je poskytována standardní zákonná záruční lhůta, pokud není u zboží uvedeno jinak. Kupující, který zakoupil zboží pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem (nákup na IČ), není záruční doba stanovena občanským zákoníkem. Záruční doba uvedená na těchto stránkách je určena pouze pro koncové spotřebitele.

2) V případě, že kupující zjistí, že dodané zboží má závadu nebo je v rozporu s kupní smlouvou, má právo uplatnit reklamaci zakoupeného zboží a v takovém případě kupující prodávajícímu společně s písemnou reklamací (průvodním dopisem), ve kterém popíše přesně vady reklamovaného zboží, zašle také kopii dokladu prokazujícího zakoupení předmětného zboží od prodávajícího (faktura). Dále je nutné, aby kupující v případě vracení vadného zboží prodávajícímu vrátil toto kompletní tak, jak jej převzal od prodávajícího.

- o úmyslu reklamovat zboží informuje prodávajícího před jeho odesláním zprávou na info@saloos-salus.cz nebo prostřednictvím formuláře zobrazeného na stránce www.saloos-salus.cz v sekci Reklamace.
- prodávající po obdržení reklamace a reklamovaného zboží reklamaci vyřídí nejpozději do 30 dnů od doručení reklamovaného zboží a podá o tom kupujícímu zprávu
- prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z chybného používání, nesprávného skladování a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací, na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

Reklamované zboží zašlete na adresu, která je uvedena v kontaktu. Volte vhodný obalový materiál, aby nedošlo k dalšímu poškození zboží při přepravě zpět, na vady vzniklé při přepravě zpět není možno brát zřetel a doporučujeme zboží zaslat v jeho původním obalu, protože se tím urychlí vyřízení reklamace. Neodesílejte zboží na dobírku, nebylo by převzato.

O přijetí reklamace a jejím vyřízení ve prospěch zákazníka, či o zamítnutí reklamace, je kupující informován e-mailovou zprávou do 30ti dnů od přijetí reklamovaného zboží. Následně je nejpozději do sedmi dnů odesláno reklamované (v případě zamítnuté reklamace) či opravené nebo vyměněné (v případě opravněné reklamace) zpět na adresu kupujícího, pokud se kupující a prodávající nedohodnou jinak.

Pokud si zákazník nevyzvedne zboží z vyřízené reklamace do 6 měsíců od vyřízení reklamace a neuhradí skladné, je prodávající oprávněn prodat zboží třetí osobě. Cena použitého odprodávaného zboží je stanovena jako polovina ceny obvyklé. Cena obvyklá je cena stejného nebo podobného zboží v době odprodeje. Kopii dokladu o prodeji přiloží prodávající k reklamačnímu protokolu.

Je-li reklamace posouzena prodejcem jako oprávněná, proplatí prodejce kupujícímu náklady na poštovné, které vynaložil pro přepravu zboží k prodejci. V opačném případě se poštovné, ani jiná obdobná náhrada, neproplácí.


3) V případě poškození zboží v zásilce přepravcem, kterým prodávající výrobky kupujícímu zasílá, je povinen kupující při převzetí zboží sepsat reklamační zápis s tímto přepravcem a následně také reklamaci s přepravcem vyřídí.

Pro odstoupení od smlouvy si formulář vytiskněte či přepište a zašlete na poštovní adresu prodávajícího. Potřebné informace dle formuláře lze také napsat do e-mailu a odstoupení od smlouvy odeslat elektronicky.

 

Formulář lze zaslat na adresu kontaktní osoby: Radka Breksová, Sadová 4, 74601 Opava

nebo elektronicky do e-mailu: info@saloos-salus.cz

 

Formulář ke stažení zde:              REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ

ZjE2MTgzMT